Grafički dizajn
Grafički dizajn kao svojevrsna...
Vrsta primjenjene umjetnosti
… grafički dizajn nastaje kao mix fotografije, tipografije, ilustracije i tiska, a svrha je vizualnom komunikacijom prenijeti poruku.
Ovisno o potrebi klijenta, grafički dizajn uključuje i novije tehnologije, tipa videozapis i multimedija. Najčešće se u praksi odnosi na dvodimenzionalni dizajn, ali ne isključuje i trodimenzionalni dizajn poput ambalaže.
Oblikovanje formi zahtijeva kreativnost i poznavanje stilova što našim dizajnerima nije nepoznanica i u svom stvaranju vode računa o dvije bitne značajke:
- oblikuju poruku tako da je prepoznatljiva i razumljiva namijenjenoj publici
- vode računa o tehničkoj izvedbig
Osim grafičkog dizajna, dio umjetnosti dizajna je i web dizajn kojim je potrebno oblikovati poruka kako bi bila prepoznatljiva i razumljiva namijenjenoj publici. Razlika ova dva dizajna je u dinamičnosti jer web dizajn je za razliku od grafičkog dizjna moguće učestalo mijenjati. Naravno, sve u skaldu s tehničkim karakteristikama.
“Grafički dizajn nije samo uljepšavanje ili uređivanje, već rješavanje problema na temelju vizualnih komunikacija.”
Kompletno vizualno rješenje
Sve na jednom mjestu!

Prepoznatljiv vizualni identitet uz dobar grafički dizajn
Prepoznatljivost u tržišnoj komunikaciji najbolje se ostvaruje upečatljivom vizualnom prezentacijom vlastite tvrtke i branda, u čemu vam naši grafički dizajneri uvelike mogu pomoći. Koristeći tipografiju i slike u primjeni logike prikazivanja elemenata, zadovoljit će specifične potrebe i najzahtjevnijih korisnika. Bilo da ste, osim novog weba, u potrazi i za dizajnom ili redizajnom logotipa, vizitki, mapa, brošura, plakata, letaka ili kompletnog vizualnog identiteta, na pravom ste mjestu!
U našoj agenciji za grafički dizajn ponosni smo na stvaranje sadržaja.
U Riti Nobels možete dobiti kompletni marketing i to sve na jednom mjestu.
Elektronički CV i grafički dizajn
Tražite zaposlenje i potrebno je predstaviti se dobrim životopisom? Učinite to sve popularnijim elektroničkim CV-om, potencijalnom poslodavcu u verbalnoj komunikaciji predstavite sebe, svoje sklonosti, sposobnosti, iskustva, namjere, ciljeve, a on će na taj način vidjeti i neverbalnu komunikaciju koja može bit samo “točka na i” u zapošljavanju.
Bez obzira koju modernu metodu koristili, svrha grafičkog dizajna je doprijeti do krajnjeg korisnika s jasnom i prepoznatljivom porukom.